Wednesday, January 23, 2008

Lord's Prayer

Lord’s Prayer
Tatalo A Leali’I O Iesu

Our father, who art in Heaven,
Lou matou Tama oi le lagi,

Hallowed be thy name
Ia paia lou Suafa

Thy kingdom come, thy will be done, on earth as it is in Heaven.
Ia o’o mai lou malo ia faia Lou Finagalo i le lalolagi e pe ona faia i le lagi.

Give us this day our daily bread,
Ia e foai mai ia te’I matou I le aso nei.
(??A matou mea ai e tatau ma le aso))

And forgive us our trespasses as we forgive those who trespass against us.
Ia e fa’amagalo ia te’I matou ia matou agasala e pe oi matou fo’i ona matou fa’amagaloina atu ie ua agaleaga mai ia te’i matou.

And lead us not into temptation, but deliver us from evil.
Aua fo’i e te taitai’ina i le fa’aoso’osoga a ia laveai mai ia te’I matou ai le leaga.

For thine is the kingdom and the power and glory forever and ever.
Aua (with fa’amamafa on first A) e ou le malo ma le mana atoa ma le vi’iga e fa’avavou lava.

Amen
Amene


Carved into a table in my church:
Do this for the remembrance of me.
Ia fai lenei ma fa’amanatuga ia te a’u.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home